Actueel Nieuws

Valentijnsbingo

06-02-2016 15:59
Een gezellig avondje uit en ook nog een goed doel steunen! Heel graag tot vrijdag 12 februari!

Einde jaar + Kerst

25-12-2015 00:00
2015 zit er bijna op. De vrijdagavondspelers hadden op vrijdag de laatste speelavond van dit jaar. Het was een volle zaal die avond met competitiespelers, publiek, recreanten en jeugdspelers. Er moest zelfs weer worden gewacht tot er een baan vrij kwam om te kunnen spelen.De spelers van de...

Informatie

07-10-2015 23:23
Van het bestuurIn voorgaande jaren kregen alle leden een aantal keren per jaar "het groene boekje". In deze INFO stond wat uitgebreidere informatie vanhet bestuur en van diverse commissies, dan u leest in het wekelijke Quintus nieuws, dat u per mail ontvangt.De laatste keren heeft u deze...

Nieuwsbrief

18-05-2015 12:14
Binnenkort komt er weer een nieuwsbrief uit voor alle leden. Heeft u wat te melden of iets te vertellen? Stuur dan de kopij naar: Wim Arbouw wim.arbouw@gmail.com

WBF Westland senioren toernooi

07-04-2015 22:50
WESTLANDTOERNOOI 1 Afgelopen zaterdag, 4 april, werd in Naaldwijk het Westlandtoernooi gespeeld. Het was een ééndagstoernooi en ondanks dat het Paaszaterdag was, waren er veel deelnemers. Quintus was met een grote afvaardiging, met maar liefst 20 personen!! Maar de meeste deelnemers waren de...

Beterschap

30-03-2015 14:56
Van de vrijdag zijn Rob, Wally al langere tijd geblesseerd of ziek. Ook Noi missen we al een tijdje. Op de woensdag en maandag zijn ook vast leden, die tijdelijk niet kunnen spelen. We wensen alle leden, die tijdelijk om wat voor reden dan ook, niet kunnen spelen veel sterkte en we hopen jullie...

Recreantencompetitie

30-03-2015 14:53
Afgelopen donderdag heeft het recreantenteam uit gespeeld tegen Zeemeeuwen 2. Er was één dame bij, die wel heel erg goed speelde en erg sterk was. Wij lieten ons niet kennen en speelden uiteindelijk 3 – 3. Aanstaande vrijdag, 3 april spelen we thuis tegen Velo, ondanks dat het Goede Vrijdag is.

Nieuwsbrief 1

16-02-2015 11:58
Hier kunt u de nieuwsbrief 1 downloaden (MS Word  formaat) Quintus februari 2015 (c).doc (3,4 MB)

Rabo Clubkas

13-01-2015 15:33
Rabo clubkascampagne Inmiddels hangt er weer een poster van de Rabo clubkascampagne op het bord. Want ook dit jaar stelt deze bank weer een fors bedrag beschikbaar voor de diversen verenigingen in het Westland. Wanneer u lid bent van de Rabobank krijgt u binnenkort weer een inlogcode van de bank...
<< 1 | 2